Bine ati venit pe Salubris.ro! Unde ne găsești?

SOCIETATEA SALUBRIS S.A. ORGANIZEAZĂ SELECȚIE PENTRU OCUPAREA POSTULUI DE:

–  OPERATOR COMERCIAL – pe perioadă nedeterminată la Serviciul Contractare

CERINȚELE PENTRU DEPUNEREA CANDIDATURILOR SUNT :

  • Cunoștințe/Studii necesare: minim studii medii certificate cu diploma de bacalaureat
  • Competențe tehnice: abilități de utilizare PC;
  • Abilități și aptitudini necesare :

– loialitate față de angajator, corectitudine ;

– abilitități de comunicare scrise și orale ;

– relaționare interpersonală ;

– promptitudine și eficiență în efectuarea lucrărilor ;

– adaptabilitate, flexibilitate și creativitate ;

– capacitate de învățare permanentă ;

– spirit de inițiativă ;

– bun organizator, energic ;

– asumarea responsabilităților ;

– capacitate de analiză ;

– capacitate de lucru în echipă;

– dispus la activități zilnice pentru deplasarea în teritoriu ;

– la nevoie este necesar lucru în program prelungit.

ATRIBUTII OPERATOR COMERCIAL-CONTRACTARE:

-Încheie contracte de prestări servicii de salubritate cu toate tipurile de beneficiari: agenţi economici, instituții publice, asociaţii de locatari/proprietari, populație asociată și populaţie neasociată (gospodării), respectând procedura operațională specifică serviciului contractare PO-08.

-Încheie acte adiţionale la contract, tuturor categoriilor de beneficiari, atunci când apar modificări faţă de cele declarate anterior.

-Actualizează contractele conform legislației în vederea menţinerii echilibrului contractual la toate tipurile de beneficiari din zona de care răspunde precum și din toată aria de delegare a serviciului.

-Monitorizează zona de care răspunde în vederea reglementării contractuale și cu soluționarea tuturor problemelor care apar privind derularea contractelor.

-Identifică în teren beneficiarii fără contract de prestări servicii de salubritate, din zona de care răspunde, îi informează despre obligativitatea contractării serviciului şi apoi efectuează toate demersurile necesare finalizării procesului de contractare cu aceştia;

-Notifică beneficiarii care nu dețin contract și celor cu contracte neactualizate;

-Intocmeste liste cu beneficiari fără contract către Poliția Locală sau către alte autorități competente în vederea reglementării contractuale sau pentru a obține datele necesare impunerii la taxa de salubritate;

-Intocmeste liste cu beneficiari fără contract, în vederea impunerii la taxa de salubritate;

-Transmite catre Secţia 1DSU note de serviciu cu informări privind asigurarea serviciului la beneficiarii care au întocmit contracte sau sunt impuși la taxă de salubritate sau la care au intervenit modificari ale graficului de colectare stabilit în contract, încetarea prestării, amplasarea/înlocuirea/ ridicarea unităților de înmagazinare, etc.

-Monitorizează beneficiarii din zona de care răspunde pentru depistarea celor care şi-au încetat activitatea și face demersurile necesare pentru sistarea facturării si/sau pentru scoaterea de la impunere taxă, după caz;

-Întocmeşte referate de constatare când, în urma verificărilor din teren sau la cererea beneficiarilor se solicită rezilierea contractului, modificări privind volumul contractat sau a modului de asigurare a serviciului, amplasare/ridicare recipiente, stare recipiente, etc;

-Raporteaza zilnic şefului de serviciu activitatea desfăşurată pe teren în ziua precedentă;

-Propune soluţii de eliminare a unor deficienţe sesizate în teren, şefului de serviciu;

-Colaboreaza cu șefii de formație (controlorii) din zona de care raspunde;

-Consulta baza de date și arhiva electronică ELO..

-Actualizeaza (culege date) permanent baza de date cu contracte noi/actualizate, acte adiționale, cu date noi la contracte sau pentru impunere ori scoatere de la taxă, reziliere/suspendare contracte, etc, în baza documentelor întocmite (acces sistem integrat ASISRIA: modul UA-modificare);

-Arhivează toate contractele de prestări servicii, acte adiționale precum şi toată corespondenţa purtată cu toate categoriile de beneficiari;

-Oferă informaţii în scris, e-mail, direct sau telefonic tuturor beneficiarilor care solicită informaţii specifice serviciului;

-Verifică, soluționează și răspunde la adresele, sesizări şi reclamaţii repartizate, în maxim 30 de zile, conform legislaţiei, dacă nu există altă rezoluţie a şefilor ierarhici.

-Participă la identificarea, evaluarea, gestionarea şi revizuirea riscurilor afente activităţii serviciului contractare şi, după caz, propune măsuri de îmbunătăţire a gestionării acestora;

-Tehnoredactează tabele, grafice, adrese, situaţii (și din „Rapoarte ASISRia”) necesare desfăşurării activităţii în cadrul serviciului;

ETAPELE DE DESFĂȘURARE A SELECȚIEI SUNT:

  • Proba scrisă, proba practică și interviul se vor desfășura la sediul unității din Șos. Națională nr. 43, în data de 02.10.2024, ora 900.
  • Tematica și bibliografia sunt afișate la sediul și pe site-ul Societății Salubris S.A.
  • Cererile de candidatură completate se vor depune până la data de 01.10.2024 și vor fi însoțite de următoarele documente: CV (model european), copie de pe cartea de identitate, documente care atestă studiile solicitate, adeverința de la medicul de familie (original).

 Informații suplimentare pot fi obținute prin telefon 0232/276244, int.106, la sediul societății din Șos. Națională, nr. 43, et. 2, cam. 8, Serviciul Resurse Umane Administrativ sau de pe site-ul societății.